Koninklijke Bouwend Nederland

merkpositionering - merkstrategie - visuele identiteit - huisstijl - communicatieconcept - fotografie - communicatiemiddelen - merkactivatie

 

Bouwen. Een verhaal of een woord? Laten we het erop houden dat het ‘iets’ is wat ons mensen -sinds het begin van de steentijd- bij elkaar heeft gebracht. Bouwen en samen(werken) zijn dan ook onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Bouwen verbindt, verruimd, verrast én maakt mogelijk. Mogelijkheden voor het individu of een complete samenleving. De essentie van bouwen is zo oud als de weg naar Rome, de complexiteit is van alledag.

Bij de Koninklijke Bouwend Nederland vinden ze dat de ruggengraat van onze economie recht heeft op een ondernemersorganisatie die enkel en alleen bezig is met het belang van ‘bouwers’ in de bouw en infra. Dat doet Bouwend Nederland door te adviseren, ondersteunen en lobbyen. En bovenal door met haar leden samen te werken. Want op deze manier gaan deuren open.

Koninklijke Bouwend Nederland

Koninklijke Bouwend Nederland

merkpositionering - merkstrategie - visuele identiteit - huisstijl - communicatieconcept - fotografie - communicatiemiddelen - merkactivatie

 

Bouwen. Een verhaal of een woord? Laten we het erop houden dat het ‘iets’ is wat ons mensen -sinds het begin van de steentijd- bij elkaar heeft gebracht. Bouwen en samen(werken) zijn dan ook onlosmakelijk met elkaar verbonden.

Lees meer
Laat je horen
+31 (0)497 21 00 24
info@mulareclamebureau.nl
Laat je zien
Loo 67B
5571 KP Bergeijk